wtorek, 5 sierpnia 2014

Kamil Stoch

Cześć!
Chciałabym wam dziś pokazać mój pierwszy autograf zdobyty drogą listowną, który jest od dwukrotnego Mistrza Olimpijskiego i zarazem Mistrza Świata z Val di Fiemme Kamila Stocha. Jestem bardzo zadowolona z tego autografu, ponieważ znajduje się na nim dedykacja! Wbrew pozorom czekałam na odpowiedź dokładnie 2 tygodnie. Co mnie w tym zadziwiło? Tak szybka odpowiedź w trakcie sezonu zimowego.
Kamil to jeden z moich ulubionych zawodników, dlatego autograf jest dla mnie cenny, tym bardziej, że jak już wspomniałam znajduje się tam dedykacja. Kartka jest z pewnością wszystkim dobrze znana. Ja mam już takie dwie. A oto i adres, na który wysłałam prośbę z kopertą zwrotną i znaczkiem :


Kamil Stoch
ul.Krupówki 20
skrytka pocztowa 236
34-500 Zakopane
 


  Wypchanych skrzynek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz