niedziela, 5 października 2014

Austriacki Związek Narciarski

 Cześć!
 Pokażę wam dzisiaj autografy od AZN , które dostałam 3 tygodnie temu. Co prawda niezbyt zadowoliła mnie ta przesyłka, ponieważ 2 z nich zdobyłam pod skocznią. Ale jestem dumna z mojego pierwszego autografu od skoczkini, Jaqueline Seifriedsberger. O skoczkach na zdjęciu raczej opowiadać nie muszę, ale i tak wspomnę o tym, że Kraftiego i Michaela uwielbiam! <3
 Prośbę wysłałam tradycyjnie pocztą z kopertą zwrotną i IRC. Czekałam 4,5 miesiąca i jak na brak autografów Gregora i Thomasa to zbyt długo! A oto adresik :

Österreichischer skiverband
Olympiastraße 10
A-6010 Innsbruck
Austria

 A tak wyglądają moje piękne kartki! ( 3 na wymianę! )






 Życie jest złe i okrutne, bo Letnie GP sie skończyło, teraz trzeba czekać aż do zimy, do listopada! Co ja przez ten czas będę robiła... Będzie mi skoków brakowało...

Wypchanych skrzynek wam życzę!

1 komentarz: