wtorek, 23 września 2014

Adam Małysz

  Cześć!
 Już 2 tygodnie nie dostałam żadnego autografu, ale i tak mam już ich 30! Dzisiaj chcę się z wami podzielić autografami od Adama Małysza, które dostałam pocztą. Cieszy mnie, że są na obu dedykacje i pozdrowienia <3. To dla mnie wiele znaczy, bo wiem przynajmniej, że pan Adam przeczytał list, w który włożyłam całe moje serce, bo już od maleńkości uwielbiałam patrzeć jak skacze.
  Zresztą to co osiągnął w trakcie swojej kariery to są niesamowite rzeczy. Przypomnę, że 4 razy zdobył kryształową kulę w latach 00/01, 01/02, 02/03, 06/07.Wywalczył 4 medale na Igrzyskach Olimpijskich 3 srebrne i 1 brązowy. Taki autograf od mistrza to dla mnie coś wielkiego, niezwykle cenna zdobycz.
  A oto i adres, na który wysłałam list z kopertą zwrotna i znaczkiem naklejonym do koperty:

Adam Małysz
ul. 1 Maja 48a
43-460 Wisła

   Na odpowiedź czekałam około 3 tygodni. Przyznam, że bardzo szybko biorąc pod uwagę dedykację. Tak prezentują się moje 2 autografy z czasów kiedy jeszcze skakał i z czasów kiedy jeździ.







  Wypchanych skrzynek!

1 komentarz: