piątek, 26 września 2014

Andreas Wellinger

  Cześć!
 Dzisiaj koniecznie muszę wam pokazać autograf od jednego z moich ulubionych skoczków narciarskich. Chyba nie muszę przypominać, że na Igrzyskach w Soczi w konkursie drużynowym zdobył złoty medal, a co ważne przyłożył do tego wyniku 2 świetne odległości. Wygrał zeszłoroczne Letnie GP no i co tu dużo mówić, zdobył 9 miejsce w generalce.
 Adres do tego skoczka to pierwszy jaki poznałam, więc jednak jest to taki mój mały kawałek historii. Ale ten autograf co pokazuję go na blogu zdobyłam osobiście pod naporem ludzi, którzy się na mnie pchali :) . Niezbyt przepadam za ta serią kartek, ale lepsze to niż nic! Na odpowiedź na prośbę czekam już od maja tego roku i wątpię abym się doczekała...
 A to jest adres, na który ja wysłałam prośbę:

Andreas Wellinger
Biathlonzentrum 1
83324 Ruhpolding
Germany

 Natomiast kartka wygląda o tak, aż miło się patrzy!


 Wiem, że jest jeszcze drugi adres, na który już wkrótce wysyłam prośbę, ale teraz inne listy w kolejce do wysłania... ( Przepraszam za zdjęcie ze słabą jak dla mnie jakością ). Już mnie nudzi to czekanie na nowe autografy w kolekcji...

Wypchanych skrzynek!

1 komentarz: